
- xa0خانه ای در طرف دیگر شب ...+ دورنما ،بهت،بر هرآنچه که گذشت برمن،تاب به امروزو فردایی که نمیدانم چگونه خواهد بود ...++همچنان،از سری بیهوده پرسه های نیمه شب جغد تنها+++ ... :) ............)بازدم( xa0... ...
ادامه مطلب
- هیچکس نیست ،در این دشت ،مگر کوهxa0که آن هم انعکاس غم ما هستxa0گرش هست صدایی ... ...
ادامه مطلب