
- هیچکس نیست ،در این دشت ،مگر کوهxa0که آن هم انعکاس غم ما هستxa0گرش هست صدایی ... ...
ادامه مطلب
- نمی دانــــــــســــتxa0کــه به قــــــربانــــگاه میـــــــــبرنــــــدشگوســـفندی کــــــــه شــــادمـــانxa0در پــــــی کودکان می دودتـــــــا عــــــقـــــــب نــــمــانـــد ....xa0- وقتی تو شب گم میشدمستاره شب شکن نبودxa0میون این شب زده هاxa0کسی به فکر من نبود ... ...
ادامه مطلب