xa0 سلام وبلاگ سوت و کور گم شده ی من : ) بلخره پیدات کردم،توی فرجه های ترم4م. خوشنودم که بعد از29ماه ،حالا که وقتشم دارم میتونم در یک صفحه ی کاملن شخصی، حرفایی رو بگم که گوش شنوایی براشون نیست. xa0 xa0...