... پیله ای در باد ...

متن مرتبط با «37 6 celsius to fahrenheit» در سایت ... پیله ای در باد ... نوشته شده است

36

  • نیلوبلاگ

    به چه سبب ذوق داری فلانی!!!؟ . . ای بی چاره.. :- # واقعیت،گاهی ،خییلی تلخه : )....

    ادامه مطلب
  • 37

  • نیلوبلاگ

    نمیشه دل به هر کس دادxa0 نمیشه از نفس افتاد پرنده با پر بسته نمیشه از قفس آزاااد نمیشه شب به شب خوابید،فقط کابوس وحشت دید نمیشه در سکوت خود صدای گریه رو نشنید نمیشه غرق در غم بود،ولی از گریه روگردون شاهرخ xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0...

    ادامه مطلب
  • جدیدترین مطالب منتشر شده