
- هیچکس نیست ،در این دشت ،مگر کوهxa0که آن هم انعکاس غم ما هستxa0گرش هست صدایی ... ...
ادامه مطلب
تو هم با من نبودی.. xa0 دلم برات تنگ میشه. نگراانت میشم. xa0و بدبختانه،باید بپذیرم. xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0...
ادامه مطلب